OSOBY ZARZĄDZAJĄCE OBSZARAMI BIZNESOWYMI

internet, radio, prasa, b2b, eventy
Katarzyna Białek
zarządza projektami mediowymi w Grupie ZPR Media: radio, prasa, internet
Więcejprezes zarządu Time SA
prezes zarządu Radia ESKA SA
wiceprezes zarządu IDMnet SA
wiceprezes zarządu Totalbet Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o.
członek rad nadzorczych Supermedia i Porozumienie Radiowe Plus
Jako dyrektor generalna Time SA odpowiada za całościową strategię rozwoju spółki, natomiast w ramach zarządów poszczególnych spółek mediowych – za współpracę i rozwój na poziomie Grupy ZPR Media.
Z firmą związana jest od 1997 roku. W 2006 roku została wiceprezesem zarządu IDMnet SA. Trzy lata później weszła do zarządu Wydawnictwa MURATOR i objęła funkcję dyrektor zarządzającej. Od 2010 roku była wiceprezesem zarządu Time SA, następnie została wiceprezesem Murator SA (ZPR Media SA – rezygnacja w 2017 roku). Od 2017 roku jest prezesem zarządu Time SA. W maju 2020 roku została również prezesem zarządu Radia ESKA SA.

wiceprezes Time SA
wiceprezes Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych SA
wiceprezes Supermedia Interactive sp z o.o.
wiceprezes Porozumienie Radiowe Plus
członek rad nadzorczych Supermedia i Totalbet Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o.
W Grupie ZPR Media zarządza pionami technicznymi: badaniami i rozwojem, IT, techniką radiową, serwisami oraz zespołem programistów.
Z firmą związany jest od 1995 roku. Pracę rozpoczynał w działach: Sprzedaży oraz Baz Danych. Następnie, jako dyrektor informatyki i telekomunikacji, odpowiadał za strategię IT, administrację oraz helpdesk, projektował i tworzył oprogramowanie (obecnie dział IT pracuje także dla innych spółek Grupy, obsługując ok. 3000 stacji roboczych). Przez wiele lat zarządzał, jako prezes zarządu, spółkami technologicznymi Supermedia i Supermedia Interactive. Obecnie pełni funkcję wiceprezesa zarządu spółek Time SA, ZPR SA oraz Porozumienie Radiowe Plus, odpowiadając we wszystkich trzech za sprawy techniczne. Jest członkiem rady nadzorczej Supermedia oraz Totalbet Zakłady Bukmacherskie.
Absolwent Politechniki Warszawskiej, doktor nauk technicznych.

internet, b2b, technologia, e-commerce
Michał Hejka
odpowiada za rozwój nowych modeli i kanałów monetyzacji oraz rozwój analityczno-contentowy w zakresie nowych mediów
Więcejprezes zarządu IDMnet SA
prezes zarządu Accorp Sp. z o.o.
wiceprezes zarządu Time SA
Do Grupy ZPR Media dołączył w 2007 roku jako research manager w Time SA. Rok później objął w IDMnet SA stanowisko dyrektora ds. badan i rozwoju, a następnie dyrektora operacyjnego. W latach 2010–2013 – jako prezes zarządu – koordynował rozwój spółek Afilo i AdAction, równolegle współtworząc Broker TV. Od 2013 roku pełnił funkcję wiceprezesa zarządu IDMnet, a w czerwcu 2017 roku został jego prezesem. Jest odpowiedzialny za proces restrukturyzacji IDMnet – spółki, która po zakończeniu działalności brokerskiej w obszarze telewizji skupiła się na ofercie internetowej, a w szczególności na rynku programmatic i performance. Od czerwca 2017 pełni równolegle funkcję prezesa spółki Accorp, w ramach której działa Instytut Badawczy Pollster i która rozwija kompetencje w obszarze tzw. big (smart) data oraz DMP.
W kwietniu 2020 roku powołano go na stanowisko wiceprezesa Time SA. Do jego głównych zadań należy m.in. integracja kompetencji Time, IDMnet oraz Accorp. Celem tych działań jest budowa kompleksowej oferty zarówno w zakresie mediów tradycyjnych, jak i nowoczesnych rozwiązań czy usług B2B.
Jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej, kierunek zarządzanie i marketing oraz inżynieria internetowa. Zanim związał się z Grupą ZPR Media, pracował w Omnicom Media Group oraz Centrum Monitorowania Rynku.

prasa, internet
Tomasz Krawczyk
odpowiada za obszar wydawniczy, rozwój produktów mediowych oraz struktur.
WięcejWiceprezes zarządu Time S.A.
Dyrektor ds. Produktu Mediowego.
Tomasz Krawczyk z mediami związany jest od 25 lat, w tym od kilkunastu z cyfrowymi. Rozwijał obszar online w Mediach Regionalnych (2007 – 2014), w latach 2014-2021 był Dyrektorem Rozwoju Redakcyjnego w Polska Press Grupie, gdzie zarządzał produktami cyfrowymi oraz ich rozwojem. Tworzył i realizował strategię digital, video, social media, mobile, odpowiadał za rozwój produktów, transformował organizację oraz rozwijał struktury online.
Do spółki TIME S.A. (Grupa ZPR Media) dołączył w grudniu 2021 roku, od października 2022 roku jest Wiceprezesem Zarządu oraz Dyrektorem ds. Produktu Mediowego.

wiceprezes zarządu Radia ESKA SA
wiceprezes zarządu IDMnet SA
wiceprezes zarządu Supermedia Sp. z o.o.
Z Grupą ZPR Media związany jest od 2000 roku. Początkowo pracował w działach: Baz Danych oraz Sprzedaży, a następnie powierzono mu zadania obejmujące tworzenie analiz i planowanie strategiczne. Działając w tym obszarze, awansował na kolejne stanowiska – początkowo był koordynatorem ds. analiz, następnie szefem Działu Planowania Strategicznego, a ostatecznie został dyrektorem analiz strategicznych. Od 2010 roku, jako dyrektor Działu Controlingu, kierował procesem budżetowania w spółkach Grupy. Wdrażał także systemy raportowania i budżetowania w Grupie Radiowej Time. Od września 2017 do czerwca 2019 roku pełnił funkcję prezesa zarządu ZPR Media SA. Obecnie zasiada w zarządach m.in. spółek radiowych, gdzie odpowiada za obszar finansów.

radio, internet
Paweł Szaniawski
odpowiada za obszar informacji i rozwój multimedialnego newsroomu radiowego
Więcejprezes zarządu spółek, do których należą koncesje Radia VOX FM, WAWA i ESKA Rock
wiceprezes Radia ESKA SA
Do Grupy ZPR Media dołączył w 2019 roku. Wcześniej był związany z dziennikiem „Rzeczpospolita”. Od początku 2017 roku pełnił funkcję szefa działu Wydarzenia oraz szefa wydawców strony głównej Rp.pl. Jest pomysłodawcą projektu Ogólnopolskiej Bazy Oświadczeń Majątkowych (OBOM), realizowanego przez Gremi Media SA dzięki środkom z programu Google DNI. Wcześniej przez kilkanaście lat pracował w tygodniku „Newsweek Polska”, gdzie m.in. kierował działem newsowym. Pracę w mediach zaczął pod koniec lat 90. jako redaktor i wydawca w serwisach internetowych (m.in. „Wiadomości” TVP) oraz reporter „Życia Warszawy”. Jest absolwentem wydziałów prawa i amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Odbył również staż w Missouri School of Journalism.

internet, prasa, produkcja telewizyjna, eventy
Anna Sobota
zarządza pionami sprzedaży Grupy Super Express, magazynów, serwisów, produkcji telewizyjnej i wideo
Więcejwiceprezes zarządu ZPR Media SA
dyrektor biura reklamy Time SA (Grupa Super Express, magazyny i serwisy)
Od 2006 roku, kiedy dołączyła do Grupy ZPR Media, odpowiadała za współpracę z agencjami i klientami strategicznymi „Super Expressu”. Do kwietnia 2018 roku, gdy objęła stanowisko dyrektora biura reklamy Grupy Super Express, była także dyrektorem ds. współpracy z agencjami i klientami strategicznymi w spółce ZPR Media SA. Zajmowała się koordynacją sprzedaży w ramach produktów Grupy Super Express („Super Express”, Super Express [se.pl] „Super Biznes”), a także współpracą m.in. z ministerstwami, instytucjami skarbu państwa, stowarzyszeniami, firmami prywatnymi. Pełniła ponadto funkcję dyrektora rozwoju sprzedaży w spółkach ZPR Media SA i IDMnet SA. W 2020 roku objęła stanowisko dyrektora biura reklamy Time SA, rozszerzając swoje obowiązki o zarządzanie – obok Grupy Super Express – także pionem sprzedaży magazynów i serwisów.
Od marca 2017 roku jest prezesem zarządu Media Express Sp. z o.o. W czerwcu 2019 roku została powołana na stanowisko wiceprezesa zarządu spółki ZPR Media SA, w której odpowiada za pion handlowy.

prezes zarządu ZPR Media SA
Do Grupy ZPR Media dołączyła w październiku 2016 roku. Wcześniej przez 20 lat pracowała w Telewizji Polskiej, gdzie pełniła m.in. funkcję zastępcy dyrektora ds. ekonomicznych Programu 2 TVP oraz p.o. dyrektora Programu 2. Współtworzyła strategie programowe oraz ramówki sezonowe w oparciu o analizy efektywności ekonomicznej i wyniki oglądalności. Odpowiadała także za pozyskiwanie środków finansowych na realizację projektów, tworzyła modele biznesowe oparte na koprodukcji, sponsoringu i wsparciu przez instytucje publiczne. Nadzorowała operacyjnie wprowadzanie na antenę dużych marek programowych: festiwali, tras koncertowych, imprez plenerowych oraz rozrywki wielkoformatowej.

radio, internet
Mariusz Szuster
odpowiada za realizację celów operacyjnych we wszystkich obszarach obejmujących działalność radiową w Grupie ZPR Media
Więcejdyrektor generalny Grupy Radiowej Time
prezes zarządu Porozumienia Radiowego Plus
Z Grupą ZPR Media związany jest od 2000 roku. Pracował w działach handlowych, pełniąc funkcję dyrektora handlowego, a następnie od roku 2008 dyrektora zarządzającego w filiach spółek Radio ESKA SA oraz Time SA. W roku 2011 objął stanowisko zastępcy dyrektora krajowego sprzedaży bezpośredniej i od tego czasu odpowiadał za koordynację sprzedaży lokalnej w ramach produktów radiowych Grupy. Do jego zadań należało również nadzorowanie pracy we wszystkich oddziałach terytorialnych spółki, wdrażanie nowych projektów, sprzedaż produktów internetowych, koncertów, współpraca z innymi spółkami Grupy. Od maja 2017 roku, jako zastępca dyrektora handlowego Radia, zarządzał również zespołem sprzedażowym w Warszawie. W marcu 2020 roku został dyrektorem generalnym Grupy Radiowej Time. Pełni także funkcję prezesa zarządu Porozumienia Radiowego Plus.

internet, radio, prasa
Jacek Kapela
odpowiada za sprzedaż korporacyjną, krajową i współpracę z kluczowymi klientami, domami mediowymi oraz agencjami
Więcejdyrektor handlowy ds. sprzedaży krajowej Grupy ZPR Media
W Time SA pracuje od kwietnia 2016 roku. Pełnił dotychczas obowiązki zastępcy dyrektora handlowego, które łączył z funkcją dyrektora Działu Planowania. W kwietniu 2020 roku został dyrektorem handlowym ds. sprzedaży krajowej w pionie radiowym, odpowiadając jednocześnie za negocjacje korporacyjne Grupy z kluczowymi klientami, domami mediowymi i agencjami w obszarze radia, prasy oraz internetu.
Z rynkiem reklamy i mediów jest związany od początku swojej kariery zawodowej. Był m.in. prezesem zarządu Grupy Radiowej Audytorium 17 (2010–2014), a wcześniej przez siedem lat pracował w CR Media Consulting SA na stanowisku dyrektora departamentu radiowego.

radio
Bogusław Potoniec
odpowiada za strategię programową stacji radiowych Grupy ZPR Media (Radio ESKA, ESKA Rock, Radio VOX FM, Radio SuperNova, Radio Plus)
Więcejdyrektor programowy Grupy Radiowej Time
W Grupie Radiowej Time pracuje od 2000 roku – najpierw jako dyrektor programowy Radia ESKA Łódź, a od 2002 roku jako dyrektor programowy Grupy. Współtworzył strategię programową Radia ESKA, najpopularniejszej sieci lokalnych stacji radiowych w Polsce i najchętniej słuchanej stacji w formacie CHR (Contemporary Hit Radio). Jest też współautorem koncepcji kluczowych akcji promocyjnych spod szyldu ESKI, m.in. ESKA odwołuje zimę, Hity na czasie, ESKA Music Awards, ESKA Summer City. Odpowiadał ponadto za strategię programową i muzyczną nowych projektów Grupy, m.in. Radia ESKA Rock i VOX FM. Nadzoruje programy stacji Radia ESKA, ESKA Rock, Radia VOX FM, Radia SuperNova i Radia Plus.
Przygodę z radiem rozpoczynał w 1985 roku w Studenckim Radiu „Żak” Politechniki Łódzkiej. Był dziennikarzem w Rozgłośni Polskiego Radia w Łodzi oraz w łódzkich oddziałach RMF FM i telewizji TVN.